Našim hlavným cieľom je spokojnosť zákazníkov s fungujúcimi zariadeniami.
Práve preto sa snažíme odborne vyškoleným personálom zabezpečiť kvalitné inštalácie nových zariadení, poradenské služby a v neposlednom rade záručný a pozáručný servis.
Samozrejmosťou sú pravidelné školenia servisného tímu priamo u zahraničných výrobcov, vďaka ktorým si naši servisní technici pravidelne rozširujú svoje vedomosti a zároveň navzájom vymieňajú skúseností s ostatnými technikmi, z rôznych častí sveta.
Servisní pracovníci Vám dokážu pomôcť s technickým problémom aj telefonicky, v prípade potreby výjazdu si individuálne dohodnú termín servisného výjazdu tak, ako to vyhovuje prevádzke Vašej výrobnej linky.
S mnohými zákazníkmi máme riešený servis formou "Servisnej zmluvy ", ktorá Vám zaručí odstránenie poruchy alebo dodávku náhradného zariadenia v požadovanom termíne, 24 hodín denne, 7 dni v týždni.
Sme si vedomí, že pre mnohých zákazníkov je kvalitný a rýchly servis neoddeliteľnou súčasťou správneho fungovania ich výrobnej prevádzky, tak aby nedochádzalo k prestojom a odstávkam, ktoré znižujú výrobný výkon a majú vplyv na celkovú efektivitu výroby.
Technická podpora, rýchly a vysokokvalitný servis strojov a zariadení sú našou prioritou!